“Ha sosem engeded szabadjára a gyermekeidet, hogyan tanulják meg, hogy mindig visszajöhetnek hozzád?” (ismeretlen)

2011. március 16., szerda

zöldséges tészta

Legújjabb finomságunk ami már az első elkészittés után az Emma lányom kedvence lett ( ami nagyszó mert a kicsi igen rosz étvágyú meg válogatós fajta ) egy igen vitamindus zöltséges finomság, ezt még Emácska is nagykanállal eszi.


 Hozzávalók:
1 fej hagyma
2 szál sárgarépa
1 kissebb cékla
5 fej gomba
2 kicsi cukkini
1 kisseb édeskrumpli
 (nekem ez volt itthon, de bármilyen zöldség hozzáadható)

200 g széles tészta
trapista sajt reszelve a tetejére






Elkészités:
A zöldségeket megmosstam és megtisztitottam, majd apro darabokra vágtam es egy edénybe raktam őket felöntöttem vizzel tettem rá egy kis delikátot és jó puhára főztem, olyan jó szaftos lett, a izvilága édeskés, nagyon finom. Volt amikor a hagymát pici olajon megdinszteltem úgy is nagyon finom.
A tésztát megfőztem, tányérra raktam és rámertem a finom zöldséges főzeléket, majd megszórtam trapista sajttal. Lehet rá zsórni bazsalikomot is ( nekem nem volt itthon). Olyankor szoktam csinálni mikor húsos leves van, és valami könnyű másadikra vágyunk, vagy akár vacsorának is kitűnő. Hamar elkészül, izletes vitamindus az Emma kedvence.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése