“Ha sosem engeded szabadjára a gyermekeidet, hogyan tanulják meg, hogy mindig visszajöhetnek hozzád?” (ismeretlen)

2011. április 6., szerda

húsvéti tojástartó

 Pár evvel ezelőtt készitettem húsvétra, ezt a tojástartót, egyszerű olcsó, gyorsan elkészithető és mutatós is, gondoltam megosztom igy az ünnep előtt hátha valakinek tetszik és el szeretné készitteni.

Kellékek:
1 tiz darabos tojáskofrázs
1 iv szines selyempapir
Széles selyem szallag

A tojáskofrázst félbe vágtam és bevontam a selyempapirral majd egy szinben hozzáillő szallagal átkötöttem és már kész is van.



7 megjegyzés:

  1. Egyszerű, és szép az ötlet!!!Mutatós az asztalon!

    VálaszTörlés
  2. igen, nagyon mutatos a húsvéti asztalon

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok az en Kicsi ugyes Evikemnek,csak igy tovabb,hogy meg nagyon sokszor legyunk buszkek a menyemre.Puszika nektek.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a szép szavakat.

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik, biztosan megprobalom elkesziteni....

    VálaszTörlés
  6. nagyon jol nezki.nem is tutam hogy ijen ottletes dolgokat tud keszitenni a lanyom

    VálaszTörlés
  7. nagyon buszke vayok rad

    VálaszTörlés